Monday 13 August 2012

Baju Raya tahun 2012

siapa yang dah shopping raya? tahun ni saya tak banyak buat persiapan untuk sambut raya.. sebab banyak lagi duit nak guna untuk event di penghujung raya..

tapi ada la perhi ke Kompleks PKNS (Syurga busana baju menjelang raya), Jalan TAR, Ampang Park, dan beberapa tempat lagi.. and mostly apa yg saya perasan, baju raya tahun ni..

Ape kehainya baju raya tahun ni glamer sungguh macam baju orang nak bertunang / menikah?

suddenly terfikir, glamer sungguh sapa yang beli baju raya cenghitu untuk di pakai raya.. tapi nanti time tunang / menikah nak pakai baju apa plak?

kalau baju raya pon dah macam baju tunang nak menikah, sok nak tunang or menikah mesti kesian... orang-orang bercakap

"eyh.. baju tunang kau macam baju raya aku tahun lepas la! "

oh no!!!

naseb la den dah lepas fasa tunang.. so tak de la rasa ketinggalan sangat! hua hua hua..

nak pakai baju yang glamer2 pon beraya kat tanah sawah bendang je! bukan nya kaum kerabat den ni orang2 bangsawan dan sebagainya.. macam tak kena sungguh la baju raya tahun ni.. harga dah la nauzubillah.. dah tak dapek dah nak jumpa baju raya harga rm50 sepasang,...

moral of the story.. susahnye nak cari baju kurung yang biasa2 sahaja!

1 comment:

  1. semalam aku br beli baju raya tp tak de saiz aku yg bersaiz s...ada lg lar baju kurung rm50 cuba tgk kat tesco setia alam...semalam ada nampak rm39 jer tp tak beli coz suami nak srh pakai fesyen2 thn nie...

    ReplyDelete

Thanks for Reading (^_^)