Wednesday 10 March 2010

beliau insan istimewa

she doesnt know what is exactly her birthday date is.. but as stated in her birth certificate and ic and also her driving license... today would be her birthday.. so on her special day, i would like to dedicate this post to her..

beliau adalah merupakan insan penting dalam kehidupan saya.. seorang yang sentiasa ada untuk saya tak kira apa situasi yang bakal saya alami.. sedih.. gembira.. jatuh terduduk.. bangkit kembali dan sebagainya.. beliau tetap dan msih utuh di situ untuk saya dan yang lain-lain nya..

beliau bukanlah insan sempurna.. kerana tiada siapa pon yang sempurna di muka bumi ni.. baik saya.. mahupan anda.. kita semua tidak sempurna.. tapi di mata saya.. beliau cukup sempurna.

hidup yang beliau lalui.. tidak seindah mana.. banyak dugaan dan rintangannya.. walau saya tidak melaluinya.. namun melalui cerita beliau, saya tahu betapa sukarnya untuk beliau meneruskan hidup beliau sehingga ke hari ni.. berdepan dengan pelbagai jenis ragam manusia. .menghadapi kata-kata nista yang dilemparkan.. berdepan dengan onak duri kehidupan.. boleh di katakan.. hidup beliau penuh dengan cabaran.. air mata sudah tidak mampu menitis lagi kerana sudah terlalu banyak di keluarkan..

beliau seorang yang cukup tabah.. jiwa nya kental.. hati nya semangat waja.. walau apa yang berlaku.. hidup ini tetap di teruskan.. walau ape yang mendatang.. beliau masih terus maju ke hadapan.. kadang2 kala kita mmg perlu untuk menoleh ke belakang.. untuk kita jadikan pengajaran dan pengalaman untuk ke hadapan..

sepanjang mengenali beliau.. pelbagai masalah pernah saya cetuskan.. jiwa remaja memberontak.. hasutan syaitan dijadikan pedoman.. namun syukur ke hadrat illahi.. kerana beliau.. saya menjadi siapa saya hari ini.. saya tahu saya banyak bersalah pada beliau.. kalaulah boleh di undurkan waktu.. namun saya tahu ianya tidak akan terjadi..

she was the best advisor
the best friends
the best employee
and the best of all
she is my mom

*******************************************************

happy 49th birthday ibu
hope hapiness will accompany you 24/7
we always love no matter what
you are our mom
and you are our strength

********************************************************

pernah cik aida ceritakan mengenai ibu cik aida
entry yang ada di sini

********************************************************

had you told your mom that you love her today?

4 comments:

Thanks for Reading (^_^)