Tuesday 9 June 2009

betul ke?

:betul ke ini jalan yang aku pilih? tp macam mana kalo tibe2 aku memilih jalan yang salah? masih berkesempatan ke untuk aku u-turn dan memilih jalan yang lagi satu? tapi macam mane aku nak taw jalan yang aku pilih ni salah? macam mane nak taw yang sepatutnya aku patut pilih jalan lagi satu? *Sigh :(.....

:pada siapa perlu aku rujuk? kate orang.. setiap ape yang berlaku di dunia ni adalah ketentuan ILLAHI.. setiap ape yg baik dan buruk semuanya atas ketentuannya.. maka seharusnya aku rujuk pada yang Maha ESA..

:namun, aku juga seperti kalian.. kadang kala alpa pada tanggujawab ku pada yang MAHA ESA...

:sekarang aku buntu.. apa yang perlu aku buat? betul ke apa yang aku dah pilih ni?? namun aku tahu.. aku dah tak boleh nk undur kembali masa yang dah berlalu.. sepatutnya aku pikir ni semua sebelum membuat keputusan.. tp dah jadi baru aku nak pikir.. aishh...silap aku... so... pas ni aku kena tanggung la akibatnya..

No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)