Wednesday 11 November 2009

dyanah amin

sahabat saya
bernama diyanah amin
tiba2 berkata
"aida, naseb baik aku hitam kan"

pelik
"apesal tibe2 ko cakap cenghitu"

sambil tersenyum
"ye la.. sebab aku hitam la..
jerawat aku kat dahi ni tak nampak..
kalo mat saleh tu..
mesty nampak muka dia berjerawat
sebab jerawat dia merah
cube ko nengok muka aku
ko ade nampak tak jerawat aku"

dengan penoh kagumnyer~
"aah la.. tak nampak"

dan dia tersenyum bangga


**dalam hatiku berkata "aku putih..tapi muka aku tak de jerawat pon.. kah kah kah"**

5 comments:

  1. ye ke xde jerawat..
    ye la..ko kn chantek..
    kulit halus..
    putih kunen..
    lalalalala~

    ReplyDelete
  2. ooopppsss..... siot jer..
    tp aku pun itam.. nmpk je jerawat tumbuh...

    ReplyDelete
  3. fiza: mungkin sebab jerawat ko tak same kaler ngn warne kulit ko kot.. hahaha

    ReplyDelete

Thanks for Reading (^_^)