Friday 20 November 2009

scandal OR sandal

hari ni
terjadinya sesuatu yang tak disangka
tapi gembira
heee

pagi tadi
saye tepon PJH
mintak di sambung ke bahagian Rancangan Pembangunan
then telefonis tersebut sambungkan
saya tanye something
but dat person tataw jawapannye
and she said
'saya sambungkan ke pegawai berkenaan ye.. sebentar'

saya pon berkata 'OK'
tepon menguarkan lagu2 sebentar
kendian

ye helo.. bleyh saya bantu
saya cakap la saya aida
nak taw pasal bla bla bla
then dat guy asked me
ni dari mana ye
saya pon tanpa ragu bg taw ahh
saya dari Cerana Design
then that guy asked me
ni aida dari uitm tu ke
and i was shocked
then ngaku je la.. aah.. ngape?
then dat guy said..
ni N**** *****N

wtf?

beliau merupakan s c a n d a l lama saya

OMG!!

what a small world kan?

thee hee hee

*************************************

naseb bek le beliau oledi married
aishhh~
memories crossed

No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)