Tuesday 22 December 2009

empty II

ape sebenarnye yang aku nak
ape sebenarnye dalam hidup ni nak yang aku mahu

kebahagian?
aku bahagia bersama keluarga dan teman

cinta?
kadang2 dia ada dalam hati..
tapi kadang2 ianya semakin sirna

duit?
ianya bukanlah segalanya
tp segalanya memerlukan ia

pelajaran?
17 tahun sudah aku menuntut ilmu
dari tadika sehingga ke tangga U
kini mungkin tambah lagi setahun
demi MSc GIS ku

tapi

aku maseh rasa belum puas
aku masih rase kurang sempurna
tidak lengkap
kekurangan
kehilangan

ape yang aku cari

apa yang aku perlu lagi

aku tidak mahu menjadi seorang yang tamak
bagai anjing dan bayang2 nya tersendiri

tapi aku buntu

2 comments:

  1. farah tahu..

    dah tiba masanya utk aieyda punyai teman hidup dan berkeluarga.....

    ReplyDelete

Thanks for Reading (^_^)