Saturday 29 August 2009

weekend

hujung minggu
balik kerumah ibu di sunway
berpuasa dan bersahur bersama keluarga
tiada lagi maggi dan air kotak milo untuk 3 hari ni sebagai juadah bersahur
lepak lepak dan melepak di hujung minggu
menyiapkan kerja opis yang tertunggak
menyiapkan planning info yang juga tertunggak

semalam
azri dari proton edar tepon
loan lulus!!
pas ni nak g booking lak
tapi sagarri dah tak de
sob.. sob.. sob..
bertuka ganti menjadi silveraga
boleh la..
asalkan boleh merempit di jalan raya

selasa
pagi ade temuduga bersama SA planning
petang ade event di FSPU
ade majlis penerimaan ANUGERAH DEKAN
yippie~
after that ada discussion dgn KP pasal Planning Info 2009
malamnyer kena OT lak plak
aiyarksss

aku
akan terus membebel dan membebel
smalam
abg = "ko ni banyak tanya la plak.. menyampah lak dengar"
aku = "ye la.. tak tanya dah.. saya tanye org lain lak'
alin dan adik = hahahaha sambil makan.. (tak senonoh tol)
semenit dua berlalu..
aku memandang adik
aku = "aku nak tanye.. tapi tak pe lah.."
abang, alin & adik = hahahaha kan aku lagi
ceit...


sekian bebelanku untuk hari ni

No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)