Monday 11 January 2010

Rindu

Cik Aida merasakan ada something yang kurang sekarang ni.. Cik Aida rase macam incomplete.. macam lagu incomplete by BSB tu.. then suddenly baru Cik Aida realise.. yang sebenarnya... Cik Aida rindu pada kawan2 Cik Aida.. sape?? ye la.. kawan Cik Aida kan ramai jugak.. tapi yang betul2 Cik Aida anggap kawan sejati hanya a few of them.. mereka yang Cik Aida maksudkan ialah Diyanah, Hana, Iza dan Dayana..

yerps.. Cik Aida rase rindu pada mereka2.. dah lama kami tak sit down together2.. gelak bersama2... cite macam2.. Cik Aida rindu pada saat kami duduk serumah bersama-sama..

tak semua orang perfect.. Cik Aida apatah lagi.. banyak kekuranggannya.. kawan-kawan Cik Aida pon macam tu jugak.. kami tak sempurna di mata orang lain.. kadang-kadang kami sering bertelagah pendapat.. gaduh2 mulot tu perkara biasa.. tapi tu semua kejap je.. adatlah dalam satu perhubungan tu.. tak semua nya indha belaka kan.. macam tu juga Cik Aida dan kawan-kawan.. tapi perteligkahan itulah yang merapatkan kami..

walaupon kami kadang2 berbeza pandangan... tapi perbezaan itulah yang melengkapkan kami.. Cik Aida juga taw... tak kira apa org berkata mengenai satu antara kami.. kami ada untuk satu antara kami yang lain.. kami gembira.. kami selesa.. dengan cara kami..

indah saat masa kami semua satu rumah.. kami menjadi lebih mengenali antara satu sama lain.. kami semakin arif mengenai kesukaan dan kebencian antara kami yang lain.. kami akan sentiasa protect antara kami yang lain..

Cik Aida tak nafikan.. ada juga kadang2 kami sering mengumpat mengata antara kami yang lain.. tapi.. Cik Aida taw.. kawan2 Cik Aida ni punya hati yang baik dan boleh menjadi Best Friends Forever.. bukan stakat Best Friends saja..

Siyus.. Cik Aida sungguh rindu pada saat2 lalu.. skang ni.. semua pon dah sibuk dengan kerjaya masing-masing.. masa untuk berhibur sudah semakin suntuk.. duduk pon dah serumah lagi.. call and sms pon dah jarang.. naseb baek ade fesbuk.. yang menjadi perantara untuk kami terus berhubung.. dan dapat juga lah Cik Aida tengok rupa terbaru mereka..

Cik Aida happy tengok mereka happy.. Skang ni.. Cik Aida merasakan sungguh rindu sehingga rase cam nak menetes air mata.. rindu sungguh..

Rindu pada suara nyaring dan bebelan hana
Rindu pada karipap dan sifat mak2 Iza
Rindu pada kegedikan dan kemanjaan terlampau Dayana
Rindu pada suara petir Diyanah

agak2 korang semua.. kawan2 Cik Aida tu rindu jugak tak kat Cik Aida ni?

Cik Aida bersama Iza dan Diyanah

Cik Aida bersama Dayana dan Iza

Cik Aida bersama Hana

Cik Aida bersama Diyanah dan Hana (eh.. ada muka ibu Cik Aida di belakang tu)

Cik Aida bersama Diyanah, Iza dan Hana

No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)