Sunday 4 April 2010

k u s u t

k u s u t

setiap yang terjadi ada hikmahnya
cik aida terima ketentuannya
moga hari-hari mendatang
memberikan sinar 'kehidupan' untuk cik aida

dada semakin sempit
sesak dengan pelbagai rasa
namun cik aida berusaha untuk melupakkannya
dan 'pretend' sepertia tiada apa

persoalan demi persoalan
yang bermula dengan KENAPA?






"Ya Allah s.w.t ya Tuhanku, tabahkan lah hati hambamu ini menerima dugaanmu.. Sesungguhnya aku mengetahui bahawa KAU maha mengetahui setiap apa yang baik dan buruk nya sesuatu perkara itu.. Aku terima dengan redha ketentuanMu ini andai ini ujian dan dugaanMu kerna sesungguhnya aku tahu, bahawa takkan KAU uji hambamu itu sekiranya mereka tidak betah menerima ujian itu..

Ya Allah ya Tuhanku, agar kesedihan yang kuhadapi saat ini, akan berganti dengan kegembiraan yang tidak terperi di kemudian hari.. Tabahkanlah hatiku ini, agar tidak aku terpesong melakukan sesuatu yang di luar batasan ketika jiwa ku sedang kacau..

aku bermohon pada mu Ya Rahman dan Ya Rahim"

No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)