Tuesday 19 April 2011

maaf! salah faham

kisah di pagi ini... perot tibe2 meragam.. jalan di pagi hari seperti biasa.. ada perarakan kereta.. cuma tiada kereta berhias je.. peluh2 anak gadis mula memercik di hidung.. tangan menitiskan air tanda isyarat isi di perut sudah tidak sabar nak cari pintu exit.. aiyayayayai~... lantas, kereta mewahku menyusur ke kiri dan membelok masuk di Shell NKVE.. hand break di tarik.. enjin di matikan.. tas tangan di rembat.. kunci kereta di cabut.. terus membuat ucara lumba jalan..

Lumba jalan kaki, adalah sejenis acara olahraga dalam kategori perlumbaan jarak jauh dan juga merupakan perlumbaan yang menggunakan kaki.

mata di fokuskan hanya ke satu arah.. TANDAS!.. dengan rasa yang cukup yakin bahawa gambar orang memakai skirt di tampal di pintu.. terus meluru menuju kejamban untuk melepaskan..


standard public toilet sign! i was so confident that im entering the sign on the right!

sesaat berganti seminit dan seterusnya.. hajat pon terlaksana sudah.. lalu kaki melangkah keluar.. dan tiba2.. mata terkesima saat melihat seorang jejaka di hadapan cermin di sinki basuh tangan.. jejaka itu sedang menyisir rambut dengan gaya yang konon-kononnya agak macho la kot.. dengan pipi yang sudah merona pink.. lantas dengan spontan bertanya:

pinky cheek sebab sudah mula merasa malu

"erks.. ni tandas lelaki ye.. ?".. dalam nada yang sangat2 malu.. lantas si jejaka kelihatan terpinga-pinga terus menjawab dengan suara seorang gadis yang serak-serak basah.. "eh tak la... betulla ni tandas perempuan.." dan lantas pipi si 'jejaka' tadi pula yang bertukar rona rose lalu lantas keluar dengan muka yang agak sebal!..
dalam hati, manelah saya nak taw awak ni sejenis dengan saya.. miahahaha..

bagaimanalah agaknye kalau golongan 'akak-akak' pulak yang masuk tandas lelaki ye? curious nih!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)