Thursday 30 December 2010

last nyte

last nyte
saya tgk bola di perbadanan putrajaya
bersama-sama dengan ratusan manusia
berkongsi kegembiraan bila Malaysia menjadi juara
Tahniah..
dan pada awak en Safee Saili
saya dah jatuh chinta dengan awak ni
macam mana ni? apa saya nak buat ni?
saya nak g google alamat rumah awak la
saya nak hantar rombongan meminang
awak tunggu saya datang okeyh!

last nyte
saya rasa bersalah sangat!
sebab saya dah jadi pembunuh!
owhh.. macam mane ni? mesti kena hukuman mati mandatori ni!
tak pon kena sebatan 5 kali!
penjara 10 tahun
alaaaa.. tak nak la.. saya tak sengaja
saya betol-betol tak sengaja menyebabkan kematian si oren tu
saya ingatkan awak di bawah kereta je
tapi tiba2 saya rasa macam saya dah penyekkan kepala awak
pastu saya tgk cermin belakang, wak tgh mengeletek tahan sakit
owh.. bersalah nya saya...
pastu saya jalan kaki, tgk awak dari jauh
saya tengok awak dah kaku!
awak dah tak de! bersalahnya saya...
pagi tadi saya lalu tempat kejadian
saya nak tgk adakah awak masih di situ
tapi awak dah tak de!
dah ada org ke yang alihkan awak?
atau awak hidup semula?
saya betol-betol tak sengaja..
maafkan saya wahai si oren!..


betollah org cakap
jangan happy-happy sangat
nanti datang berita sedih
saya happy tgk safee masukkan gol
saya sedih sebab dah jadi pembunuh kuceng!


p/s: WTA perlu disamak bagi memastikan badi si oren tidak melekat.. erks.. takotnye!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. mimi!!!!
    tataw kucing mana...
    tp kat blok 8...
    waaaaa... aku rasa sangat2 bersalah!

    ReplyDelete

Thanks for Reading (^_^)