Thursday 23 December 2010

my 'teringin' list (ep.2)

teringin mempunyai sebuah kediaman yang terletak di tepian pantai
dengan pepohon nyiur melambai-lambai
angin bayu berpuput lembut
owhh.. sangat heaven okeyh!
bebas dari pekikan hon! dan juga asap noda ibukota!
pernah juga berangan untuk punya kampung seperi itu
sebab saya ni budak bandar! 


ingin membeli Toyota Corolla Altis tu
gila smart seyh! sudah lame mengidamkannya
agaknya bila la boleh dapat tu
terasa diri sungguh cun kalah model dunia apabila memandu kereta tersebut!
bonda! boleh tak nak mintak keta ni as my birthday present yg ke 25?
OMG! im getting OLD!


lately ni sangat obsessed dengan product FOSSIL
yes i am..  sangat-sangat gila nak dapatkan semua yang di atas
looks at the design okeyh! sangat gojes bukan!!
berusaha untuk mendapatkannya juga.. 
sambil berfikir-fikir di dalam otak dan membuat bajet
(handbag = RM549, pouch = RM237, sunglasses = RM149)
makan biskut jagung je la tuk 5 bulan ni gamaknya! 
(^_____________^)


nak iPhone 4 ni!!
sangat best untuk dipegang okeh.. dan sangat best untuk bermain games!
tapi ada orang tak bagi saya beli.. nanti dia jeles!
(T______T ')
dia cakap sama saya
"semua yang aku suka.. mesti ko suka.. pastu ko yang dapat.. aku tak pernah dapat"
owkkk owww... ayoooo.. saya tataw.. rezeki! hek hek hek
ye la.. saya takkan dapatkan la iPhone ini.. untuk menjaga hati kamu.. 



disebabkan tak boleh nak beli iPhone 4 tu... 
maka saya nak yang ini la!! Xperia X10!!
mahu dan mahu dan mahu!!
bonda belikan yang ini juga ye untuk saya
anakanda mu ini kan tak pernah beli HP guna duitnya sendiri
dan anakanda mu ini tak rasa nak beli guna duit sendiri pula
macam lagi best je kalau guna duit bonda itu..
ahahahaha.. bleyh la.. bleyh la.. plzzzzzz 
( O_______o ) <--- puppy eyes!



mahu mendapatkan sepasang red stiletto ini!
pasti akan membelinya juga suatu hari nanti
tak mahu warna lain.. mahu warna ini juga
merah itu berani.. dan merah itu juga auuuwwwmmm!
saya rasa sungguh menawan bila sepatu ini disarungkan ke kaki ku yang pendek ini
aahhh.. tak kira.. tak kira.. mesti mahu juga kasut merah ini!


okeyh!! cukup stakat ini sahaja teringin list saya
nanti kang kalau list banyak-banyak
tak termampu nak menunaikannya!
hik hik hik




p/s:
kepada sesiapa yang tatau nak bagi saya hadiah apa untuk saya,
nah, saya dah listkan.. sila dapatkan untuk saya
ekekekekeke~

4 comments:

  1. hihihi jum kumpul duit banyak2 hahah

    ReplyDelete
  2. jom jom... mahu kumpol duit dah shopping untuk diri sendiri

    ReplyDelete
  3. Wahhh seronok tgk teringin list aida. Bestlah...mcm sama taste aje. Pasal fossil tu, akak yang bersalah sbb dok suruh aida tgk fb styleesh. Anyway sorry eh. Aida masih muda dan masih lagi berupaya dapatkan ini semua, insyaallah janji berusaha sbb ia tangga kejayaan. Org yang berjaya, dia imagine dulu apa yang dia nak dalam hidup.

    ReplyDelete
  4. hahaha.. Kita kan baby july! Dats why we got a similar taste aite!... Owh.. Akak tidak salah pown dlm bab fossil tu.. Before aida tgk page ebu shopp
    g n styleesh tu pon, and before akak masuk cdasb pon.. aida mmg dah obsessed with fossil.. Yups! Akan berusaha utk dptkan semua... Weeehoooo~

    ReplyDelete

Thanks for Reading (^_^)