Tuesday 30 August 2011

Day #27


30 Days Challenge - refer it here

Day 27- What Kind Of Person Who Attract You
******************************************************

1. the one who really had a GOOD body odor! the choice of the perfume really attract me! definitely will fall in love dengan sesiapa yang pakai perfume Swiss Army for Men and Paco Rabanne Ultraviolet! gosh!


 
2. if u are guy, and anda punya bibir yang merah! hellyeayh!! u will got my attention! that was the first thing yang saya akan lihat di wajah seorang jejaka!

hensem kan lelaki berbibir pink! gosh!
3. the next thing, matanye!! dari mata turun ke hati kan.. and saya suka mata yang kuyu and redup pandangan matanya. like this one..;

falling in love with his eyes! haha..
luluh jantung kalau dia menatap ke mataku dengan pandangan begini!

4. sebenarnya.. saya suka lelaki yang botak.. tapi bukan botak licin! tapi macam ni.. 

owh David Beckham.. tp saya tak minat awak pon!
saya cuma suke pale awak tu je!
5. saya akan tertarik dengan jenis family-type person.. yang mana family-come-first no matter what happen! penuh dengan sifat tanggungjawab dan keprihatinan yang tinggi.. serta sifat caring yang tidak megongkong! owh yes!! u attract me!


No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)