Wednesday 31 August 2011

Salam Eid Ul-Ftr 2011


10 jari disusun mohon ampun dan maaf untuk semua
Salah laku
Salah kata
Salah faham
Salah dengar
Salah anggap
Salah tanya
Salah jawab
Dan semua jenis salah

Saya insan biasa yang sering membuat salah silap, mengumpat mengata, mengomel dan sebagainya..

Buat keluarga tersayang,
Terima kasih untuk segalanya serta sering berada disisi senantiasa

Buat sahabat kesayangan,
Saya bertuah kerana mempunyai kalian sebagai sahabat terutama di saat saya susah

Buat Diyanah Amin,
I always know that i can always count on u no matter in what situation

Buat guru, lecturer, supervisor dan yg pernah mendidik/mengajarku,
Terima kasih di atas ilmu yang telah dicurahkan, insya Allah akan digunapakai selagi hayat dikandung badan (tu pon kalau tak terlupa la)

Buat teman taulan serta sahabat handai,
Maaf atas segala kekurangan sepanjang persahabatan ini

Buat bekas kekasih,
Terima kasih pernah untuk satu saat mengembirakan saya dan terima kasih atas luka yg diberi. Maaf kerana anda tidak bahagia dgn saya dan semoga bahagia dgn jalan yang dipilih

Buat Arjuna Hati,
Terima kasih kerana membiarkan saya mengulum senyum bahagia senantiasa. Semoga hubungan ini diredhai Yang Maha Esa!

SALAM AILDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN



No comments:

Post a Comment

Thanks for Reading (^_^)